poniedziałek, 22 października 2007

Z ostatniej chwili

Moi współlokatorzy wymyślili sobie żebym jutro to ja ugotowała obiad. Tylko jest pewien problem: ja nie umiem gotować. No więc myślałam, myślałam, już miałam robić spagetti, a tu ciocia podpowiedziała mi placki ziemniaczane. Tak, to jest to! Co prawda nigdy ich sama nie robilam ;) ale znalazłam już przepis w internecie. Przydałby się tylko do nich jakiś sos... znalazłam kilka przepisów, tylko że nie wiem czy tutaj mają w sklepach ogórki konserwowe lub kiszone.

Może macie pod ręką jakiś przepis na sos do placków??

Ps. chociaż... jak obiad nie będzie zbyt smaczny to może nie będę musiała już więcej gotować?? :)

3 komentarze:

  1. Placki najlepsze sa z cukrem albo almette z wkrojonym szczypiorkiem :)
    pd agata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podpieksz miesko pokrojone w kosteczke na kolor ciemny potem dodajesz cebule i dlaej pieczasz az sie zarumieni potem przekładasz do garnka zalewasz woda dodajesz lisc pieprz sol tymianek i masz gotowy sosik

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za przepisy, Agatko - twój jest dużo prostszy więc pewnie wykorzystam ale dopiero jutro bo dzisiaj mi się upiekło z obiadem :P

    OdpowiedzUsuń