wtorek, 9 października 2007

Angielski na wyspie

Praktycznie wszyscy mieszkańcy południowej części Cypru mówią po angielsku. Młodzi czy starzy, mniej czy bardziej wykształceni - potrafią się dogadać w tym języku. Jak na razie spotkałam tylko jednego gościa który tego języka nie znał i byłam naprawdę szczerze zaskoczona. Za to w pracy jeszcze nie spotkałam się z klientem, który nie znałby języka. Niektórzy co prawda zaczynali mi składać zamówienie po grecku ale jak poprosiłam o wersję angielską to nie było z tym problemu ;)
Na mojej uczelni większość zajęć odbywa się właśnie w języku angielskim, na zajęcia na które ja uczęszczam chodzi też wielu Cypryjczyków i niektórzy naprawdę świetnie radzą sobie z językiem. Co prawda czasem zaczynają gadać z wykładowcą po grecku ;) ale tylko chwilowo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz