czwartek, 17 stycznia 2008

Konkursowo :)

Moi kochani czytelnicy, wiem że jest Was kilkoro chociaż nie wszyscy się wypowiadacie. Ale teraz macie szansę: zgłosiłam bowiem moje "wypociny" (jakby to nazwała moja germanistka z liceum ;)) do konkursu na bloga roku w kategorii "Podróże i szeroki świat".

Co zrobić żeby zagłosować? Ślijcie smsy o treści D00065 na numer 71222. Koszt SMS, to 1,22 zł brutto. Oprócz tego, że wspomożecie mój blog, przekażecie pieniążki na dobry cel (Ośrodek szkolno - Wychowawczy Dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie), a także sami możecie wygrać (nagrody dla głosujących: 10 Ipod-ów NANO 4 GB.

Ten etap konkursu trwa do 29.01, możecie oddać jeden głos na każdy blog biorący udział w konkursie. A więc do dzieła :)

Więcej informacji TUTAJ!

Ps. A mój leń się powiększa, chociaż nie myślałam że to możliwe. Pocieszam się, że na szczęście przede mną jeszcze TYLKO 2 egzaminy, a potem 5 tygodni "wakacji". I chyba to wprawiło mnie w tak wyśmienity humor dzisiaj - od momentu przebudzenia uśmiechałam się jak głupia. Chodziłam podskakując, tańczyłam, śpiewałam sobie pod nosem - no normalnie wariatka :):) Ciekawe czy jutro przed egzaminem też się będę tak zachowywać :):)


3 komentarze:

  1. Kasiu juz głosujemy:) Trzymaj sie:* ślemy pozdrowienia i całuski :***** wracaj szybko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem przypadkowo trafilam na Twego bloga i musze powiedziec, ze od tego czasu regularnie go czytam. Bardzo mi sie "tu" podoba...i dzieki Twoim relacjom wracaja moje wspomnienia z pobytu na cyprze. byl to dla mnie niezapomniany okres i chyba jeden z najlepszych w zyciu :) Zauroczylam sie ta wyspa do tego stopnia, ze zaraz po obronie wyjezdzam tam na dluuuugo.

    Chcialam dodac, ze zgadzam sie z wieloma Twoimi opiniami dot. i ludzi, i zycia, i widokow itd.

    Serdecznie pozdrawiam i zycze bys kiedys znow tam wrocila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wilgi - no głosować, głosować ;) wracam już niedługo - jeszcze 3 tygodnie!

    Marcela - witam w moim wirtualnym cypryjskim świecie :) no tak, o moim okresie tutaj tez mogę powiedzieć że jeden z najlepszych w życiu - ach ten Cypr :)
    Broń się i przyjeżdżaj, ja planuję zawitać tu w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń