poniedziałek, 24 grudnia 2007

Merry Christmas!

Kalas giortes

Co znaczy Wesołych Świąt kochani!
pachnącej choinki, rodzinnej atmosfery, pysznego jedzonka,
wymarzonych prezentów i spełnienia wszystkich marzeń
w Nowym Roku!

A ja, tak jak juz pisałam, spędzam Wigilię w międzynarodowym gronie.
Ponad 20 osób z różnych krajów.
I wiecie co jest najpiękniejsze?
Że to wszystko odbywa sie ponad podziałami.
Nieważny jest kolor skóry ani kraj pochodzenia.

No nic, teraz uciekam na zakupy i czas na gotowanie ;)

A na koniec TO ;)

4 komentarze:

  1. Widzę, że te elfy są bardzo popularne w tym roku ;P Jak pierwszy raz je zobaczyłam to trochę się uśmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CHyba Merry :P NO chyba ze znalazlas jakiego Christmaa zeby za niego wyjsc ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc życzę Ci fajnego chłopa ze ŚWIATA, dobrych decyzji dot. Twojej przyszłości (pobycie) na Cyprze lub w Polsce, lub w Tybecie ;)
    H-o-ho-ho, merry chrismas, ho-ho-ho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi-susurro: tak, Elfy obiegają cały świat ;)

    Aniu: poprawiłam :P w tym całym przedświątecznym zabieganiu nawet nie zauważyłam ;)

    Hybre: ojj tym Tybetem to mi dałeś to myślenia ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń