piątek, 16 listopada 2007

Gwiazda nadchodzi :D

No cóż. Co prawda przyjechałam na Cypr na studia ale robię tu również tysiąc innych rzeczy. W nadchodzącym tygodniu np.... będę aktorką :P no dobra, może to za duże słowo, w każdym razie wystąpię w dwóch produkcjach cypryjskich - jedna to reklama EURO (które zastąpi funta cypryjskiego w styczniu), a druga - film krótkometrażowy. Kto wie, może za jakiś czas zostanę gwiazdą ;)

A tak w ogóle to w środę byłam w klubie o nazwie "Taj Mahal". Wystrój pierwsza klasa! Poczułam się jak na wycieczce do Indii. Noo może jeszcze gdyby tylko muzykę puszczali adekwatną do nazwy i wystroju... a nie pop i rock cały czas ;) chociaż to i tak miła odmiana po r'n'b, które puszczają we wszystkich klubach! W każdym razie: jak się wybrałyśmy z dziewuchami na parkiet w celu rozprostowania nóg i pokazania światu jakie to polskie dziewczyny są fajne (co i tak pewnie wszyscy wiedzą ale zawsze można im o tym przypomnieć ;)) to się okazało że "na tańce za wcześnie, musimy poczekać z pół godziny". No i niestety nie doczekałyśmy bo już się trzeba było zbierać :( W każdym razie miejsce na pewno zostanie przez nas jeszcze kiedyś odwiedzone! Byle szybko ;)


A wczoraj również w polskim towarzystwie udałam się na zakupy. Cel był oczywiście jeden: obkupić się w nowe ciuchy. Plan został jednak wykonany tylko w połowie - coś tam kupiłyśmy, ale nie tyle ile byśmy chciały. W każdym razie naoglądałyśmy się wystaw, na ktorych królują już choinki, Mikołaje i napisy "Merry Christmas". Jakoś to do mnie nie przemawia jak spaceruję sobie pośród tego wszystkiego w krótkim rękawku i klapkach ;) A najbardziej śmiać mi się chciało z bałwanów, które umieszczone są na wielu prezentach i świątecznych drobiazgach. Czy Ci ludzie w ogóle wiedzą jak się robi bałwana?? :) Musze się kogoś zapytać ;)

6 komentarzy:

  1. Bałwan na Cyprze - toż to by był szok dla tubylców ;D Robi pani karierę proszę panią, jeszcze trochę i Cypr cały będzie Twój! Chyba musisz powoli zacząć przyzwyczajać się do setek autografów wypisywanych w ciągu godziny. Ćwicz podpis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kuuurde to ja chyba muszę zmienić podpis bo ten co mam teraz to raczej długi jest :D
    a co do bałwana to sie może zawezmę, zwiozę śniegu z gór jak się tylko pojawi i gdzieś w centrum zbuduję Cypruchom bałwana :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie Cypr i bałwanek ;P hehe śmiesznie tak sobie chodzić w krótkim rękawku i widzieć na wystawie bałwany, muszę kiedyś spróbować :D
    Magda (mi-susurro.blog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle co to za Święta z bałwanem jedynie na obrazkach. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze z piasku na plazy robia? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj zapytałam się kolegów z pracy o bałwany i sie oburzyli, że przecież widzieli prawdziwe. A jak sie zapytałam o ilość śniegu to stwierdzili że naprawdę jest go dużo... i pokazali mi mniej więcej ile: jakieś 15 cm ;) i to oczywiście tylko w wybranych miejscach ;)

    OdpowiedzUsuń