piątek, 1 lutego 2008

Pogoda & Mecz

W środę podczas rozmowy na GG z Kajteczkiem dowiedziałam się, że mam tutaj na Cyprze śnieg, deszcz i burze, minusową temperaturę i ogólnie zimę stulecia.
Prawda wygląda tak: w poniedziałek trochę padało ale było ciepło, tylko że pochmurno. We wtorek sytuacja podobna, tylko że ziiiiiiimno! W środę - wiatr potworny, chmury i przeszywający chłód. A w domu temperatura niewiele wyższa niż na zewnątrz - bo przecież tu nie ma ogrzewania, jedyne co to klimatyzacja (ale w pokoju który obecnie okupuję jakoś licho działa). W każdym razie - jeśli wierzyć temperaturze wyświetlanej na klimatyzacji - przedwczoraj rano miałam w pokoju 13!!!! stopni. Na szczęście jednak ubezpieczyłam się na taką ewentualność i od kilku nocy śpię przykryta 4 warstwami kocy i pościeli. Co prawda ważą one tyle, że nie mogę się przewrócić na drugi bok, ale przynajmniej jest ciepło ;)
A od wczoraj znów mamy wiosnę. Przynajmniej w dzień ;) Moje podstawowe wyposażenie przed wyjściem z domu to okulary przeciwsłoneczne na dzień i rękawiczki na wieczór ;)

Jak już zapewne wiecie, reprezentacja Polski w piłce nożnej przebywa obecnie na Cyprze na zgrupowaniu. Rozegrają dwa mecze towarzyskie - jeden jutro z Finlandią, drugi 6.02 z Czechami. Ja wybieram się na ten drugi mecz i ogólnie organizuję wśród znajomych ekipę kibicującą. Jak się okazuje - międzynarodową, bo mam już chętnych Turków Cypryjskich oraz kilkoro Erasmusów, no i oczywiście Polaków. W poniedziałek, razem z moimi nowymi współlokatorami, powinny przyjechać gadżety na mecz - flagi, może farbki do malowania twarzy, jakieś gwizdki. Więc będziemy kibicować pełną parą :) I zupełnie nieważny jest fakt, że ja sie nie znam na piłce nożnej i nigdy nie ciągnęło mnie do chodzenia na mecze ;)
Aaaa, właśnie, znacie jakieś piosenki które możemy śpiewać? :) To nauczę wszystkich ;)

2 komentarze:

  1. siemasz:)
    ogolnie to masz isc na mecz ! flagi i szaliki mile widziane ale gwizdki to podjezdza mi wiocha wiec nie proponuje :D

    OdpowiedzUsuń