niedziela, 3 sierpnia 2008

Luźne gadki

Chociaż jestem już po obronie to ciągle mam kontakt z moim promotorem - a to ze względu na publikację którą on wydaje, a w której ma się znaleźć moja praca licencjacka. Ostatnio wysłał mi maila w tej sprawie - z prośbą o sprawdzenie roboczej wersji mojego tekstu (okazuje się że jest tam calutka moja praca!!) oraz stworzenie krótkiej notatki do noty o autorach. Wysłałam mu taki tekst i dodałam:
myślę że tyle wystarczy, bo to co robię teraz jest zupełnie niezwiązane z tematem. No chyba że dopiszę że wciąż wspominam niezapomniany czas na Cyprze :)
Dziś dostałam odpowiedź:
jasne, dorzucę jeszcze Pani fotki z nk :)
No i ponownie mnie rozbroił ;) a kto nie pamięta sytuacji z naszą klasą - KLIK ;)

6 komentarzy:

  1. Fajny promotor :D No to chyba teraz trzeba obejrzeć te fotki z NK ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kalimera

    To ile zajmuje czasu powrót do polskiej strefy czasowej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi-susurro - promotor już oglądał, a jeśłi chodzi o Ciebie to nie wiem, ale zapraszam ;)\

    Hens - zdecydowanie najtrudniejszy był pierwszy miesiąc, później już było "z górki". Ile czasu... hmm, myślę że może to być i pół roku, w zależności od tego co robisz. Ja teraz wpadłąm w taki wir że nie było wyjścia - trzeba się było przestawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hens (zbyt leniwy zeby sie zalogować)

    To już właściwie za mna ten 1 miech.

    Hura !

    wSparcie

    OdpowiedzUsuń