czwartek, 28 sierpnia 2008

Przegapiona rocznica

Z powodu zamieszania w moim życiu przegapiłam małą rocznicę - rok istnienia tego bloga. Kto by pomyślał, że to już tyle czasu minęło od moich przygotowań do wyjazdu na rajską wyspę! Mnie cały czas wydaje się że to było wczoraj... w każdym razie, zupełnie przypadkowo (ale powiedzmy że z tej okazji :P) zmieniłam szablon. Trochę odbiegłam od wcześniejszego wyglądu i zmieniłam nazwę. Ale myślę że ta obecna (zaczerpnięta z piosenki śpiewanej m.in. przez Norah Jones) pasuje idealnie do mojego kochanego Cypru... żeby was bardziej przekonać zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku wygrzebanego na youTube.. po kilku reklamach na początku ukażą Wam się naprawdę przepiękne widoki! Mnie jak zwykle zakręciła się w oku łezka, kiedy zobaczyłam te znajome i tak bliskie memu serca miejsca...

7 komentarzy:

  1. Kurczaki! Ale zmiana. Myślałem, że mnie Ognisty Lisek źle przekierował!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulować

    hens

    OdpowiedzUsuń
  3. stanley: a Czy my się znamy? :)
    ps. nie ognisty lisek a panda ;)
    http://www.mozilla.org/projects/firefox/firefox-name-faq.html
    (sama dowiedziałam się niedawno :P)

    Hens: dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Znamy się. Tylko byłem zalogowany na koncie Google.
    Wiem, że to panda ruda:] Ale mi to nijak na pandę nie wygląda. Lisek i tyle (zwłaszcza tutaj http://www.mrbass.org/freeware/firefox/firefox.jpg)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulować ;) U mnie to lada dzień stuknie 2 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, gratuluje. to jak się zobaczymy idziemy na jakiegoś torcika żeby to uczcić:)
    buziaki! i kolejnego roku... albo odrazu pożyczę paru lat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biazol - ja też zawsze utożsamiałam firefoxa z lisem i właściwie nadal tak mam ;)
    Leno-magdo: dziękuję i również składam gratulacje ;)
    Magdaleno: torcik jak najbardziej :D a potem na siłownię żeby go spalić ;)

    OdpowiedzUsuń